Tuesday, April 1, 2014

Ocena bloga: Dramione Teatr Uczuć

Za oknem pada deszcz, angielska pogoda daje się we znaki już w pierwszy dzień Kwietnia. Wykorzystując dzień wolny, zasiadam do bloga Dramione Teatr Uczuć. A co tam? Jest ciekawie! 
Zachłysnęłam się kiedy przeczytałam, że pomysł na bloga wyszedł nie tylko z twórczości cudownej Pani Rowling, ale tez z filmu Burlesque. Myślałam, że po przeczytaniu aż za bardzo erotycznego bloga o Hermionie i Lupinie nic mnie już nie zdziwi! Myliłam się! Autorka bloga-Layla udowodniła, że można zaskoczyć i to bardzo pozytywnie nie tylko mnie, ale i innych czytelników. Burlesque i tematyka Potterowska... 
Wierzcie lub nie, ale takie połączenie okazało się strzałem w dziesiątkę! 
Link do bloga znajdziesz tutaj --> Dramione Teatr Uczuć


Pierwsze Wrażenie: 
Zdecydowanie jedno z lepszych! Już na dzień dobry przywitała mnie miła muzyka i piękny szablon, który nawiązuje do bloga. Już po kilku sekundach i to bez czytania, można się domyślić o czym jest blog. Wszystko jest ładnie poukładane i zaplanowane! Blog zdecydowanie ciepło wita każdego, kto tam zagląda. Moja ocena 5/5

Szata Graficzna: 
Burlesque kojarzy mi się ze stylem vintage i Moulin Rouge. Strasznie spodobało mi się, że szablon pokazuje nie tylko tą część Potterowską, ale i tą Burlesque! Chicago, wieczorowe suknie, kolory vintage... 
Widać, że autorka bloga dokładnie przemyślała każdy detal. Kolory są idealnie dobrane i wszystko jest na swoim miejscu. Na prawdę nie mam co się tutaj rozpisywać, bo wszystko jest tak, jak być powinno! Moja ocena: 5/5

Posty/Rozdziały:
Ze wszystkich rozdziałów najbardziej urzekł mnie rozdział drugi, w którym przeczytałam świetną opowieść o wyspie, miłości, emocjach i czasie. Brawo! Co jakiś czas zdarzają się błędy. No, ale kto ich nie robi? Rozdziały są ciekawie opisane, wciągają i sprawiają, że czytelnicy jak i ja sama, chcemy więcej! Jest wiele blogów Dramione, ten jednak wyróżnia się. Dlaczego? Tak jak pisałam na początku.  Rowling i Burlesque! To po prostu musi być oryginalna mieszanka. Najbardziej podoba mi się, że to każdego rozdziału jest przypisana inna muzyka, która ułatwia nam wyobrażenie sobie tego, co czytamy. Rozdziały są ciekawe, dobrze przemyślane i czyta się je z przyjemnością! Moja ocena 4/5

Dodatki:
Muzyka, muzyka i muzyka! Ukojenie dla uszu. Jedyny problem jest taki, że do każdego rozdziału jest inny utwór. Cofając się w czasie do pierwszych rozdziałów, niestety przygrywa nam utwór dodany do najnowszego rozdziału. Doradziłabym do poprzednich rozdziałów dodać linki do muzyki. W podstronach bloga możemy znaleźć wiele ciekawych rzeczy. Informacje o bohaterach, marionetki i miniaturki. Moja ocena 4/5

Kreatywność: 
Tutaj mogę napisać krótko. Czytałam już różne połaczenia np Harry Potter i Drużyna Pierścienia, Harry i Katnis lub Hermiona i Edward. Muszę napisać, że ktoś kto ma odwagę połączyć dwa różne style, dwa różne światy i robi to w ciekawy i interesujący sposób, musi być bardzo kreatywny! Rowling i Burlesque! Moja ocena to musi być maksimum! 5/5

Gratulacje! Zdobyłaś 23/25!
Twój blog ląduje a linkach i best blogs.


2 comments:

  1. Droga Lily !
    Bardzo cieszę się z oceny i powiem szczerze, że jestem bardzo szczęśliwa, że tak myślisz o moim blogu :)
    Mam również małe pytanie.
    Czy zgodziłabyś się, abym umieściła tą ,ocenę w zakładce o ocenie na moim blogu ?
    Jeżeli tak, proszę Cię, abyś dała mi znak na moim blogu przez Spam :)
    Pozdrawiam i dziękuję <3
    Layls

    ReplyDelete
  2. Oczywiście! Będę zaszczycona! :)

    ReplyDelete