Monday, March 31, 2014

Ocena bloga Nie oceniaj po pozorach. Gdy wróg okazuje się bliższy niż przyjaciel.

 Z lekkim opóźnieniem, niestety egzaminy wzięły górę. Po skończeniu nauki i pisaniu prac, przyszedł czas na przeczytanie bloga z serii Dramonie, pisanego przez Lucy Phere. 
Blog...jak większość blogów Dramione opowiada historię miłości Hermiony i Draco. Szczerze napiszę, że początkowo wydawało mi się to nudne. Tutaj pojawi się wielkie ALE! Po głębszym zagłębieniu się w rozdziały, muszę napisać, że ten blog różni się do innych blogów Dramione. Na tym blogu znajdziemy chyba wszystko! Od szczęścia po przemoc! Wszystko to sprawia, że bloga czyta się miło i z zaciekawieniem. Mogę szczerze napisać, że fani blogów z serii Dramonie, znajdą tutaj coś, co wciągnie. 
Bloga znajdziesz tutaj --> Nie oceniaj po pozorach. Dramione

Pierwsze wrażenie: 
Czekolada! Po kilku pierwszych sekundach na blogu, pomyślałam o czekoladzie! Czekoladowo-brązowa kolorystyka bloga jest ciepła i serdecznie zaprasza czytelników. Pomimo ładnego czekoladowego brązu, jest go tam troszkę za dużo. Widać, że autorka dba o bloga i wszystko co w nim zawarte. Adres bloga składa się z tytułu, co sprawia, że adres jest łatwy do zapamiętania. Moja ocena 4/5

Szata graficzna: 
Na blogu znajdziemy ładny szablon, który nawiązuje do tematyki bloga. Kolorystyka bloga jest ciepła, jednakże strasznie dużo tego brązu. Na początku pomyślałam, że może to moje ''widzi mi się''. Zasięgnęłam opinii koleżanki, która niestety stwierdziła dokładnie to samo. Kolejną rzeczą, która lekko psuje estetykę bloga jest czcionka. Zauważyłam, że na stronie głównej pokazuje się kilka rozdziałów. Wszystko wyglądałoby lepiej, gdyby czcionka była w każdym rozdziale taka sama.
Po za tym...uważam, że jest super! Moja ocena 3/5

Posty/Rozdziały:
Kłaniam się! Ciężko znaleźć jakiekolwiek błędy! Autorka przykłada uwagę do tego jak dany rozdział się prezentuje. Kilka rozdziałów sprawiało wrażenie za krótkich. Czasami jednak dla równowagi, warto parę rozdziałów skrócić. Wszystko jest ciekawie napisane, opisy są szczegółowe i w każdym rozdziale jest dostarczona dawka emocji. Na tym blogu możemy odkryć wiele kreatywnych pomysłów autorki! Czy kiedykolwiek ktoś z Was czytał bloga, w którym Ron był agresywny i miał skłonności do przemocy wobec kobiet? Ha! No właśnie! To możemy znaleźć u Lucy a nawet więcej! Moja ocena 4/5

Dodatki:
Na tym blogu jest ich kilka! Każda zakładka na blogu ma Potterowską nazwę! Za to bardzo wielki plus! Na blogu możemy znaleźć nie tylko informacje na temat bohaterów. W Proroku Codziennym można poczytać informacje na temat życia bloga np. kiedy będzie nowy rozdział. Jest również i sonda, na której można wyrazić swoją opinię na temat opowiadań. Moja ocena 5/5

Kreatywność: 
Muszę pogratulować! Nie każdy ma odwagę przedstawić Rona jako mężczyznę brutalnego, zdolnego do okropnej przemocy. Nie każdy umie przedstawić Dracona jako wybawcę i romantyka, nie robiąc przy tym flaków z olejem! Lucy, Tobie się to udało. Gratulacje! Moja ocena 5/5


Gratulacje! Twoja ocena to 21/25!
Blog ląduje w linkach i best blogs!
Pozdrawiam

1 comment:

  1. Wielkie dzięki za ocenę :) mam nadzieję, że blog nie będzie przez Ciebie zapomniany :)
    A co do czcionek, na prawdę staram się stosować jedną, ale blogger ma takie a nie innę widzi mi się i mi to zmienia.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete