Thursday, April 3, 2014

Moja sowa przesyła wyjca! :)

Uroczyście ogłaszam, że knuję coś niedobrego! 
Chciałabym Wam ogłosić, że do załogi bloga dołączyła nowa, magiczna istota. 
Powitajcie Syl Goldie, naszą nową oceniającą. 
Syl była pierwszą osobą, która poddała swojego bloga mojej ''surowej'' ocenie.  Jej super magiczny blog Story of Arianna Riddle, nie tylko podbił moje serce, ale zdobył też sporą ilość punktów. 
Syl po za pisaniem, studiowaniem i ocenianiem blogów, zajmuje się też fotografią. Także kazdy kto wybierze ją do oceny swojego bloga, może spodziewać się długiego eseju w kategorii Szata Graficzna. 
Z mojej strony to tyle, mam jeszcze krótką wiadomość od samej Syl Goldie. 

''Witajcie you all beautiful people!
Jestem strasznie szczęśliwa, że dołączyłam do załogi. Mam nadzieję, że będzie to dla mnie jak i dla Was wspaniała wirtualna przygoda. Czekam na Wasze zgłoszenia i życzę wszystkim piszącym blogi, nie kończącej się weny i wytrwałości w pisaniu. 
Peace! 
Syl :* ''

No comments:

Post a Comment