Tuesday, April 8, 2014

Moja sowa przesyła wyjca.

Uroczyście ogłaszam, że knuję coś bardzo niedobrego! Z wielkim uśmiechem na twarzy, mam zaszczyt ogłosić, że do naszego grona dołączyła nowa oceniająca- Abigail. 
Syl Goldie jak i ja sama, jesteśmy bardzo szczęśliwa, że mamy w załodze kogoś, kto jest bardziej surowy i lubi całkiem inne blogi. 
Mamy nadzieję, że wy również ciepło przywitacie Abigail i czekamy na Wasze zgłoszenia. :) 
Gorąco pozdrawiamy! :*

PS. Chciałabym na boku przeprosić za chwilowy zastój w ocenach. Chwilowo byłam w szpitalu, więc oceny niestety musiały poczekać. Dzisiaj wypisują mnie do domu, więc oceny pojawią się dziś wieczorem. :)

3 comments:

  1. Bardzo dziękuję za to, że zostałam przygarnięta. Mam nadzieję, że ktoś zapragnie tego, bym oceniła jego blog. :)

    ReplyDelete
  2. Żyje tu ktoś jeszcze?

    ReplyDelete
  3. Będzie się tu jeszcze cos działo?

    ReplyDelete